top of page
Search

השאלות החשובות לאפיון מותג

Updated: Apr 21, 2019

יש לכם אחלה של מוצר ויופי של שירות, אבל לא מצליחים להעביר את התחושה הזו הלאה? הנה 5 השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם כשאתם רוצים לבסס את המותג שלכם.



1. מה המוצר שלכם?

במחשבה ראשונה זה נשמע די טריוויאלי ובטח לא תתקשו לשלוף תשובה מהשרוול אבל רוב בעלי העסקים נכשלים בה. הקושי שלנו כבעלי עסקים לזקק תשובה פשוטה וברורה לשאלה הזו אולי נובע מהרצון שלנו לא להגביל את עצמנו למשהו אחד, להציע גם וגם וגם, כי אין לדעת מהיכן יגיע הכסף. אבל חשוב להבין במה אתם טובים, ולדייק את השירות שלכם, להתמחות בו.


2. מי קהל היעד שלכם?

רמז: הוא לא רק אחד. יש מספר סגמנטים בקהל היעד שלכם כשלכל אחד מהם מתאים מסר אחר במקום אחר. אבל חשוב להבין למי אתם פונים? הוא עסקי/ פרטי? בארץ/בחול? גברים/נשים, בני כמה ומה תחומי העניין שלהם, מה הם מעדיפים והיכן הכאב שלהם נמצא. דיוק בקהל היעד יאפשר לכם להבין עם מי אתם מדברים, היכן ובאיזו שפה.





3. מהם הערכים שלכם?

עסק, בדיוק כמו כל אישיות, טוב שיחזיק בערכים ויצא מהם לבניית המותג שלו. ערך טוב יכול להיות אמינות, זריזות, שירות או כל דבר אחר שהחלטתם לחרוט על דגלכם. על הערכים האלו לבוא לידי ביטוי בשפה התקשורתית ובמסרים שלכם. דרך טובה לקבוע ערכים היא לנסות ולשער מהם הערכים שקהל היעד שלכם מתחבר אליהם.



4. מה הייחוד שלכם?

במה אתם שונים משאר המתחרים? מהו הדבר הזה שרק אתם מציעים ועושים אחרת. בתוך הרעש הפרסומי הקיים היום הכרחי שתדעו לבדל את המוצר שלכם משאר העסקים ולשים את זה בגדול ובפרונט. זה ייצור עבורכם בידול וזכירות אצל הלקוח, גם אם יצמצם מעט את המסרים וקהל היעד, זה מחיר שכדאי ואפשר לשלם.


5. מה הסיפור שלכם?

בסופו של דבר זה נמדד בסיפור. עם בניית מותג נכונה, העסק שלכם יקבל חיים עצמאיים ואישיות משלו שהיא נפרדת משלכם. הוא יכול להיות מצחיק וחברמני, או קורקטי ומקצועי, הוא יכול להיות גבר או יכולה להיות אישה או רבים. בניית המותג תסייע לכם לבודד את הקול הייחודי והנפרד של העסק שלכם ולגרום לקהל שלכם להתחבר אליו, לערכיו ולסיפור שלו.



זהו,

בטוח שתסיימו לענות על השאלות האלו תהיו במקום ברור הרבה יותר לגבי העסק שלכם ואיך נכון יהיה לכם להציג אותו לכולם.

בהצלחה!!


 

צריכים עזרה?

אנחנו כאן עבורכם כדי לסייע לכם לעבור את התהליך הזה של בניית המותג, לאפיין אותו ולייצר לו שפה תקשורתית וגרפית שיתאימו בדיוק לקהל והערכים שתבחרו.

בקרו באתר שלנו » www.goldfish.co.il





16 views0 comments
bottom of page